Pages

Saturday, September 6, 2014

Family Day Hj Yusof

.
Raya ke 3 yang lepas kitorang ke Setiu Agro Resort (SAR) - destinasi family day untuk kali ini. Tak lama manapun perjalanan dari rumah in law ke situ, lebih kurang sejam dah sampai.

Sampai je di SAR dalam jam 10am terus uruskan apa yang patut seterusnya minum pagi yang disediakan oleh pihak SAR. Lepas minum pagi, letak bag then barulah bermulanya aktiviti pertama - sukaneka.







Family day kali ni memang kitorang minta pihak SAR sediakan game untuk semua. Tak ada banyak manapun game yang kitorang main, tapi bolehlah buat sakit tekak ni duk hover xcited menjerit sorak. Dimulakan dengan game untuk budak-budak dan seterusnya game untuk dewasa.


Siap sedia nak rebut gula-gula..

Siapa yang dapat paling banyak, dialah pemenangnya walaupun actually semua akan dapat hadiah..game untuk budak-budak memang semua dikira pemenang..

Next..game tiup belon sampai pecah..mana yang pangkat sebaya Alli tu, ikut syarat join je..hihihi..



Ni tak tau apa nama saitifiknya..tapi caranya perah air dari span ke dalam botol..siapa botol penuh dia menang..

Yang ni kena baling biji kelapa tu ke susunan tin. Tin yang jatuh banyak dikira markah. Lebih kurang macam main boling la..boling kelapa



Selesai berpeluh berpenat sukaneka masa untuk mengisi perut, lunch ni pun disediakan pihak SAR. Actually memang dari awal lagi memang kitorang ambik pakej bilik sekali dengan makan minum.

Petang tu pulak disambung dengan aktiviti berkayak dan flying fox. Untuk kedua-dua aktiviti tersebut memang me tak buat. Cukup sekadar menjadi pemerhati bebas, pemegang beg, penyorak dan pemegang kamera..hehe..

Yang bestnya bila Alli saaaaaaaangatttttt xcited nak naik kayak dan surprisingly flying fox. Dah macam orang besar je dia. Berani sungguh!


Dalam rakit..nak menuju ke bilik masing-masing..













 Relaxing je dia naik kayak..


 Now to'ki pulak yang mendayung..


 Azziz naik dengan sepupu dia..


 


 Abbas ready nak berflying fox..


 Dude, just like dad..hehehehe..




 Tudia..mr hubby sedang berflying fox dengan Alli..


 Turn Maryam pulak..

















Family belah mr hubby..
.
Esok pagi lepas breakfast terus siap-siap balik ke ke destinasi masing-masing. Untuk me sekeluarga pulak, kitorang menuju ke Shah Alam. Turn nak beraya dengan family i pulak.


.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails