Pages

Friday, August 13, 2010

Lampu bling-bling

Dah masuk hari ketiga umat Islam berpuasa. Masuk hari kedua barulah start pergi bazar Ramadhan. Bazar Ramadhan kat sini kira happening la juga. Sampaikan nak parking pun agak susah sedikit.

Kat sini ramai juga peniaga yang menjual murtabak dan nasi kerabu selain dari pelbagai jenis air minuman. Untuk i, sekadar beli 3 jenis kuih dan air. Tak lupa juga satay untuk kiddos! Hari ni hanya masak untuk sahur kerana hubby berbuka di luar and wifenya ni berbuka dirumah mak.

Lampu bling-bling yang dibeli tempoh hari pun sudah siap dipasang. Last year punya bling-bling dah tak menyala so memang kena gantikan yang baru. Balik kerja je, terus hubby tolong pasangkan and nasib baik hubby tak tersentuh wayar yang telah dipotong ketika suisnya dalam keadaan 'ON'. Lantas kedengaran bunyi 'POP'. Halahai..

Bling-bling tu memang dipasang di belakang rumah..

Kusyuknya..

Kiddos memang xcited tengok lampu bling-bling tu. Pada awal lagi mereka dah tak sabar nak tengok. Katanya itu "twinkle twinkle little star". Bila siap dipasang, nyanyian twinkle little star terus berkumandang. Hihihihi..Thanks hubby!

2 comments:

Lia said...

uishh... dah pasang lampu bling2.. mesti cantik kan..

Unknown said...

IdzaLia : dah pasang pun..i pun teruja macam budak pulak..hehehe..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails