Pages

Thursday, July 8, 2010

Mana nak beli agaknya..?

Bulan ni bulan July so tarikh istimewa yang jatuh pada bulan ni ialah tarikh hari lahir Abbas. Memang teruja nak beli kek + hadiah + buat sedikit makan-makan untuk keluarga.

Biasalah kalau nak tempah kek mesti kena order 3 hari awal so rasanya tahun ni beli kek 1kg sahaja. Designnya akan ditentukan nanti. Cerita pasal hadiah pula, masih lagi duk terfikir hadiah apa yang nak dibeli. Setakat ni ada 2 pilihan-stationery set or play tent.

Tapi bila tanya pendapat hubby malam tadi, katanya stationery set tu tak perlu lagi. Takut nanti sekejap je dah hilang batang pensilnya dan set-set yang lain. Hurm, logik juga pendapat tu. Nampak gayanya sekarang ni kena survey play tent di pasaran la jawabnya.


Kalau bebudak dapat ni mesti suka agaknya..image by google..

Kalau yang ni lagi lah suka bila tengok pelbagai jenis pilihan warna..image by google..

Itu hari ada pergi survey play tent dekat JJ Bukit Tinggi tapi tak berapa nak berkenan. Ianya tak sama seperti yang diingini oleh hubby dan wifenya ni. Ada juga try google Toys R Us tapi tak berapa nak berkenan jugak. Kalau boleh nak cari yang tidak terlau besar dan tidak terlalu kecil saiznya.


Lebih kurang macam ni la..image by google..

So bila keluar ahad lepas, awal-awal lagi Abbas dah dapat hadiah dari hubby iaitu tools set ala-ala Handy Manny dalam playhouse disney channel and sekarang ni Abbas tengah syiok layan tools set dia. Set tu lengkap dengan hammer, saw, spanar, screwdriver, drill, bolt dan ada lagi 2-3 jenis barang yang tak tahu nama panggilannya. Hammer tu siap diketuknya kat dinding.


Pakej lengkap dengan topi demi keselamatan..hihi..


Kalau tak dapat beli play tent, kena lah cari hadiah yang lain...ni yang kena fikir ni..*nail biting

2 comments:

LiAnA said...

tools tu mcm Aqil punya.. tp dia punya bob the builder..
play tent tu hari ku beli kat carrefour je hihi.. ku pulak yg seronok nak duduk dlm tu :p

Unknown said...

LiAnA: nanti Aqil pun boleh tlg apa yg patut dgn menggunakan tools dia tu..:)

lepas ni kena survey lagi play tent tu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails