Pages

Wednesday, July 14, 2010

Yeay!..play tent for Abbas

Entry sebelum ni ada cerita pasal nak beli play tent untuk Abbas. So lepas je breakfast  (last saturday) kami sekeluarga menuju ke Bandar Sri Damansara sebab disitu ada dijual play tent yang kami cari.

Rasanya harga play tent yang dibeli tak adalah mahal sangat. Kalau beli online harganya RM45 tapi kami dapat diskaun RM5 sebab kami ambil direct kat kedainya. Kalau nak di ikutkan lagi berbaloi beli online. Jimat sikit minyak dan tol. Tapi dah memang nak pergi tengok sendiri, itu yang main redah je. Sambil tu boleh lah bersiar-siar.

Hubby pun sempat juga belikan salah satu play tent yang ada dekat situ untuk diberikan kepada anak kawannya sempena sambutan hari jadinya pada keesokan hari. And kesimpulannya, awal-awal lagi Abbas dah dapat hadiah dari mama and papanya.:)



Perasmian play tent Abbas dilakukan di kampung. Maknanya hari tu kami balik ke Melaka. Cadangan awal nak pergi ziarah sepupu hubby yang sakit dekat Negeri Sembilan. Dah alang-alang nak pergi Negeri Sembilan, kami teruslah bermalam di kampung. Sampai je kampung, terus je di pasangkan play tent Abbas. Tapi kalau pasang kat rumah, memang size nya makan ruang la jawabnya. Memang seronok bila tengok Abbas excited dengan play tent nya. Siap sidai baju kat dalam tu!

Salah satu aktiviti yang dilakukan kat kampung adalah petik rambutan. Sekarang ni memang musim rambutan so memang melayut-layut lah rambutan kat pokok tu minta di petik. Tak payah susah-susah nak pergi beli. :)









Bila sampai Shah Alam, hubby pasangkan semula play tent Abbas (mudah di pasang dan di buka). And pada malam tu juga sehingga saat entry ni dibuat, Abbas dan Azziz sedang tidur lena di dalam play tent tu. Bila tengok mereka berdua, dah macam sedang bercamping pulak...hihihi..gud nite sayang!
                                          

3 comments:

Lia said...

uisshhh... best le abbas ye ada play tent.. tido lena lah lps ni.. ;)

Unknown said...

IdzaLia: itulah..nampak best je bila Abbas pun suka..

Ayu Yusoff said...

Salam Sue....

Blih share tak kedai yg jual playtent ni?...pening mencari2 dah ni...

plisssss.........

Thanks sue.

Rasyazrynna@gmail.com

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails