Pages

Tuesday, September 28, 2010

Posisi tidur

Okey..kali ni nak cerita pasal tidur. Tapi bukannya cerita yang panjang. :)

Ada beberapa perkara yang mungkin ada diantara kita yang lakukan sebelum masuk tidur. Ada yang memberus gigi terlebih dahulu, membasuh kaki, membaca, mewangikan diri dan sebagainya. Tapi korang tahu tak posisi tidur korang macam mana? Rasa-rasanya kiut atau terlebih kiut? hehehehe..




Yang no 6 tu nampak memang lena betul..hihihi..

Bagi yang sudah berpasangan, mana satu poisi pilihan dihati?. Pilih sendiri je lah ye..tak bagitahu pun tak apa.. :)


Yang mana satu anda?..

P/s :Kadang-kadang bila ada mana-mana bahagian badan yang sengal, posisi yang kurang kiut itulah yang menjadi keselesaan..betul tak?

image by Google




2 comments:

A D I A said...

salam kenal :)

saya suka tido posisi no 1 tu, tido merengkot2 orang panggil hheh. mmg selesa la tido gitu. tido bersama partner tu rahsia la heheh.

Sue said...

salam A D I A..

saya punya posisi tak tetap kot..hehehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails