Pages

Tuesday, March 1, 2011

Konvo dah.. :)

Iya..syukur semalam dah konvo dah. Lepas ni dah boleh berjimba (berjimba la sangatttt) dengan perasaan yang penuh gumbira dimana tiadanya kerisauan sekiranya adanya encik abang berbaju puitih or yang berbaju biru menahan sambil meminta "minta lesen dan i/c cik". Oh yes! I loikeeeee..

Ini maknanya juga semalam dari pukul 10.15am sampailah pukul 4.oopm mr hubby telah menjadi babysitter yang boleh dikatakan i lebih bagus darinya..ngeh ngeh ngeh..

Awal-awal lagi dah standby breakfast untuk kiddos and mr hubby. Lunch memang tak dapat nak buat sebab bahan untuk memasak tak cukup so semalam mr hubby telah mengambil inisiatif sendiri untuk memberi lunch pada anak-anaknya dengan memasak roti paratha cicah dengan gula sahaja. No sosej..no ketchup..no vege..and no cheese.

Kata mr hubby time dia buat kerja semalam (dia kerja dari rumah demi menjaga kiddos) Maryam nak duduk kat riba dia je. Pastu bila dia tengah call pun Maryam nak dia dukung. Dengan kerenah anak-anak terunanya yang nak itulah..inilah.


*
*




*




*




*
*




*




*




*




*


Haaaaa..tau pun.. :)


3 comments:

kasihredha said...

hihi...
kelakarlah sue ni
baru husband tau betapa susahnya mjadi ibu & isteri :)

raFida oThMan ( fiEda ) said...

haha...br taw ekk...
bkn mcm mkn kacang kan.haha...

Unknown said...

kasihredha: hehehehehehe..itulah..bila time lunch, kena sediakan makanan kiddos pulak kan..dah lah tengah buat kerja sekali tu..


fiEda: tau tak pe..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails