Pages

Saturday, January 22, 2011

Uniquely Me..? sudah setahun usianya

Actually memang tak sangka akan mempunyai blog sendiri. Tapi pejam-celik pejam-celik dah pun setahun usia Uniquely Me..?

Orang yang memberi sokongan is mr hubby. Dialah yang duk pot-pet pot-pet "you tak nak buat blog ke?". Katanya selain boleh tambahkan aktiviti masa lapang manalah tahu kot-kot boleh menjana RM ke. Wah!

Isi masa lapang ye..entry pun banyak dibuat time yang sepatutnya buat tahi mata.

Pada mulanya memang respon yang diberi pada mr hubby memang tidak memberangsangkan. Time tu fikir what for nak ada blog? nak buat cerita apa? and bla..bla..bla..bla.

Akhirnya pada 22 jan 2010 wujudlah entry pertama my first blog..my first write up. And masa awal pembabitan dalam dunia blogging ni pun tak banyak entry yang dibuat. salah satu sebabnya masa tu macam tak sepenuh hati untuk berblogging and soalan yang kerap mr hubby dengar dari wife nya ni is "perlu ke untuk i cerita semua apa yang i buat? Tak ada privacy la macam tu".

Dipendekkan cerita..walaupun mungkin tak sebanyak entry dari blogger-blogger yang lain tapi semakin hari semakin banyak entry yang dibuat. Bila difikirkan satu sudut, bagus jugak ada blog ni sebab salah satu label yang dibuat dalam Uniquely Me..? ni menceritakan hal anak-anak.

So dapatlah kiddos baca bila mereka dah besar nanti. Benda ni kan tak lapuk dek hujan dan tak lekang dek panas. Gambar pun komfem akan berada dalam keadaan yang baik.

Dipendekkan cerita lagi (nampak sangat macam cerita ni panjang..hahahaha), i ingin mengucapkan terima kasih kepada mr hubby atas sokongan dan dorongan yang telah diberikan.

Mr hubby lah yang memberi kritikan atas olahan ayat yang dibuat. Serius, bila baca entry yang lepas..macam kelakar je. Takpelah..terima je lah seadanya sebab dah bertahun tinggalkann ayat-ayat yang spesis karangan ni. Nak karang ayat cinta pun tak reti (eh! ye ke?)..inikan pula ayat spesis karangan kan.

Tak lupa juga pada kak Liana kerana sudi membantu memberi ilmu selok-belok tentang blog. Really appriciate it!. Siap chating kat fb lagi tu sebab nak tanya macam mana nak buat watermark la..tukar template la.

Ucapan macam lepas dapat award pulak..hahahaha..

Akhir sekali untuk family members yang rajin jugak menyinggah dekat blog ni dan juga followers yang sudi follow Uniquely Me..? Thank you!

Why Uniquely Me..? coz i think the uniquely itself is pretty much unique!..no other reason. :)



P/s: Tetiba tengah buat entry khas ni, mr hubby tetiba datang dari belakang dan terus memberi kata perangsang. Wah! support bebenor ye..

3 comments:

Cikgu Nurin said...

Tahniah....akak dedulu pun macam Sue..nak update susah sangat..blog sepi je...keep it up dik...

Anonymous said...

I just came across your blog and wanted to say that I've really enjoyed browsing your blog posts.

I believe your reader's might be interested to have a free wall decal to decorate their kid's room. Am doing a lucky draw right now and your reader can win a FREE beautiful wall decal of their choice from our latest catalogue.

For more info, pls visit http://www.wallcraftstore.com/

Unknown said...

Cikgu Nurin : thanks!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails