Pages

Friday, January 28, 2011

Fish Lips

Siapa pernah cuba ambil gambar sambil memuncungkan bibir ataupun sambil menjelirkan lidah keluar. Apakah yang anda rasa??

Entahlah..tapi yang pastinya trend bergambar sambil melakukan kedua perkara tu memang dah sinonim dengan kaum perempuan.

Apakah motif sebenarnya yang cuba ditunjukkan. Adakah ia termasuk dalam aksi-aksi bergambar secara spontan ataupun ia sebagai ganti pada tanda dua jari dinaikkan (peace).

But serius lah..tak faham betul apsal nak bergambar macam tu. Nampak kiut sangat ke? kalau kiut, ni yang nak kena try buat ni..hehehehehehe..





*




*




*











Tak dapek den nak bayangkan kalau den buek.. :)

8 comments:

intannazirajalil said...

hehehe...
ingtkn kak kak sue nk letak gmbo...

LiAnA said...

tgk pd org.. ada yg comel buat camtu.. ada yg ku rasa nk lempang jer.. sbb buruk + gedik wakakaka...

Cikgu Nurin said...

Nyahla ye...anak anak dara zaman sekarng ni...aksi macam macam ado...bila kita buat, mak aih nampak le bughuk bebeno...

Yan said...

Penah cuba gak.. tp macam pelik je.. Budak memuda, ok lah kot.

Sue said...

intannazirajalil : hahahahaha..harap lah sgt..

LiAnA : mmg ada yg kiut tapi yg tak kiut tu tak jugak reti2.. :)

Cikgu Nurin :sesungguhnya kalau sue buat ..komfem terlebih lah sangat kekiutan nya..hahahahahaa

Yan : kadang2 tu geli pulak tgk..hehehehe

Yan said...

Salam Sue,

akak tag awak kat sini
tgk comment.

http://creativmum.blogspot.com/2011/01/sudikah-anda-jadi-follower-kami.html

kasihredha said...

hahaha..aksi jelir2 lidah tak elok rasanya unk anak dara & mak2 dara hihi

Sue said...

Yan : ok..

kasihredha :akak..x dpt bygkan kalau ada jugak mak dara yang buat ke..hehehehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails