Pages

Monday, January 17, 2011

Entry ekspress.. :)

Ketika ini hanya tinggal me and Lil' Princess berdua di rumah..Abbas and Azziz dah follow papa diorang pergi KL meninggalkan blocks yang bertaburan di atas lantai. Sabar je lah..hmmm sunyi pulak rumah ni..

Apa nak buat? Semua kerja yang asas dah dibereskan. Ingatkan nak basuh stroller tapi cuaca tidak mengizinkan pulak. Tidur? Tak terasa pulak.. chatting? Lagilah malas. So marilah kita berblogging. Itu yang lebih afdal..hahahahaha.

Sekarang ni sibuk duk promosikan astrok first kan..Tapi pada pendapat perbadi macam kesian lah pulak dekat industri filem tempatan. Ialah kan..dalam waktu yang sama filem tu ditayangkan dekat wayang, boleh lagi peminat-peminat filem yang lain tengok dekat rumah.

Okey jugak kalau macam tu sebab bagi yang tak pergi panggung, tak adalah ketinggalan nak tengok filem tu. Akan tetapi..

Cuba fikir satu sudut pulak..pihak astro ni tak terfikir ke kot-kot ada lanun-lanun pencetak ni yang langgan astro first diorang tu pastu rekod filem tu and copy dalam bentuk dvd. Tak ke lagi menyongkong lanun-lanun tu.

Memang tak dinafikan yang i pun pernah beli dvd lanun tapi kalau tak adalah terang-terang nak support lanun ni macam yang astro first tu. Cover line lah sikit kan. hehehhe..

Entahlah..mungkin pihak astro dah kaji sedalam-dalamnya sebelum buat apa-apa keputusan tapi rasa-rasanya kan..kalau ada filem yang ala-ala star wars ke..transformers ke..spiderman ke..tomb raider ke..ada tak ditayangkan dekat astro first?

Sebab sekarang ni cuma 3 filem yang ditayangkan dekat astro first and ketiga-tiga tu adalah filem tempatan..*nail biting..

4 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kengkadang layan jugak dvd lanun tu.. hehe.. Tak nak galakkan anak-anak ke cinema.



sekarang layan AXN & AFC aje..

kasihredha said...

sue nanti ambil ni ye

http://kasihredha.blogspot.com/2011/01/25-random-things-about-me.html

Unknown said...

a.z.r.i.n.a.03.07 : sue pun tak nak galakkan anak-anak ke cinema..bagi diorang layan katun ka rumah je..

sue jarang layan AXN tapi rajin jugak layan AFC..

Unknown said...

kasihredha: okey.. dah buka dah tadi..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails