Pages

Wednesday, March 17, 2010

Maggie oh Maggie

Hurm..semua keje rumah dah dibereskan and baru lepas tidurkan Maryam. Perut pun dah menyanyi lagu Mariah Carey. So makan time! Hari ni lunch maggie je. Memang i dah masak tapi tetiba je tekak ni tak terasa nak makan nasi. Tadi dah makan roti kacang yang hubby beli kat 7-E semalam. Tapi terasa nak soru lagi. Akhirnya keputusan dibuat. Masak maggie kari! Abbas dengan Azziz pun dah pergi rumah atuk so tak ada masalah nak makan. Kalau tidak....... kena makan dalam bilik la jawabnya.

Maggie kari bersama sayurnya..wakakaka

Kalau hubby tau mesti dia geleng kepala sambil berkata "nasi kan ada,buat apa makan maggi?".

2 comments:

Datin El said...

salam sue ..sekali2 pekena megi ni mmg syiok..hihi nak masak jugalah..

Sue said...

salam..tu lah Datin..sesekali memang ok..Datin pekena megi apa? :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails